Eksoten asiointipalvelu

​Kirjaudu maksuttomaan Eksoten asiointipalveluun verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.

Linkki asiointipalvelun kirjautumissivulle​
 

Kun kirjaudut Eksoten asiointipalveluun ensimmäistä kertaa, tarkasta ja päivitä yhteystietosi sekä hyväksy uuden palvelun käyttöehdot ja sähköisen asioinnin sopimus.

Tarjolla olevat palvelut


Ajanvaraus

  • Voit varata vastaanottoaikoja Eksoten palveluihin ja näet omat varauksesi.
  • Näet vapaat ajat valitsemalla "Avoimet palvelut".

Aloita asiointi

  • Kun haluat avata keskustelun ammattilaisen kanssa, niin valitse asiointipalvelussa "Ota yhteyttä".
  • Kun olet menossa vastaanotolle, täytä ensin esitietolomake.

Omahoito

  • Laboratoriotulokset (pyydä hoitoyksikköä julkaisemaan tulokset asiointipalvelussa)
  • Marevan-annostus

Viestit

  • Kun olet jo käynyt vastaanotolla, olet voinut sopia jatkoyhteydenpidosta viestien välityksellä sähköisessä asiointipalvelussa.

Sosiaalihuollon Omapalvelu 

  • Omaishoidon tukihakemus
  • Kuljetuspalvelu
  • Täydentävän tai ehkäisevän toimeentulon hakemus
  • Vammaispalveluhakemus

Muualla kuin Etelä-Karjalassa asuvat eivät voi jättää hakemuksia asiointipalvelun kautta.

Linkki Omapalvelun kirjautumissivulle


​Lomakkeeni

  • Näet ​kaikki sinulle lähetetyt lomakkeet ja lähettämäsi lomakkeet.

Reseptien tarkastelu ja uusiminen Omakanta-verkkopalvelussa

  • Voit tarkastella ja uusia omia reseptejäsi valtakunnallisessa Omakanta-verkkopalvelussa.
  • Pääset kirjautumaan Omakantaan suoraan Eksoten asiointipalvelusta.​

 

Marevan-vastaukset asiointipalvelussa

 
Marevan-annostuksia välitetään Eksoten asiointipalvelussa. Mahdollisimman monen potilaan siirtyessä sähköisen palvelun piiriin terveys- ja hyvinvointiasemien puhelinruuhkat helpottavat ja asiakkaiden saama palvelu paranee. Tarvittaessa saat opastusta ja apua oman terveys- tai hyvinvointiasemasi hoitajalta.

Linkki Marevan-hoitajien sivulle

 

Asiointipalvelussa tarjolla olevat palvelut vaihtelevat eri yksiköiden välillä


Eksoten sähköisessä asiointipalvelussa voit kätevästi olla yhteydessä ammattilaiseen sekä hoitaa terveyteesi ja hyvinvointiisi liittyviä asioitasi. Eksoten asiointipalvelu toimii selaimella responsiivisesti eli palvelu tunnistaa laitteen, jolla sivuille tullaan, ja mukautuu näytön kokoiseksi.

Palvelut vaihtelevat Eksoten eri yksiköiden välillä. Voit varata ajan esimerkiksi sairaanhoitajalle, hammashuoltoon ja neuvolaan vuorokauden ajasta riippumatta sekä voit ottaa yhteyttä ammattilaiseen sähköisesti. Asiointipalvelussa näet julkaistut laboratoriovastauksesi.

Asiointipalvelussa voit täyttää ja lähettää esitietolomakkeen jo valmiiksi ennen vastaanotolle menoa. Voit myös täyttää sairauteen liittyviä lomakkeita. Jos olet hoitosuhteessa, voit viestitellä ammattilaisen kanssa asiointipalvelussa, mikäli olette niin sopineet.

Asiointipalvelun mobiilisovellus


Android-laitteilla käytettävä mobiilisovellus löytyy Google Play Kaupasta nimellä ’Hyvis mobiili’. Ensimmäisellä kerralla mobiilisovelluksen käyttäjältä vaaditaan vahva tunnistautuminen, mutta seuraavilla kerroilla palveluun pääsee pin-koodilla.

Mobiilisovelluksella ei voi tehdä ajanvarausta eikä katsella aikoja, mutta skaalautumisen ansiosta tämän voi tehdä mobiililaitteella käyttämällä internet-selainta.
 
 

Kerro meille, jos huomaat asiointipalvelussa toimintavirheitä


Huomiot mahdollisista virheistä asiointipalvelussa pyydämme lähettämään sotepalautteella. Klikkaa sotepalautteessa 'valitse palvelu' ja valitse alueeksi: Eksote, palvelu: sähköinen asiointi, toimipiste: sähköinen asiointi.


Eksoten asiointipalvelun tietosuojaseloste.
 


Share