Soittopyyntö

​​​​​​​​​​​

Eksoten takaisinsoittopalvelu


Mikäli puhelu ohjautuu jonoon soittaessasi ajanvaraus- tai palvelunumeroon, voit jättää soittopyynnön. Nykyisin Eksoteen voi jättää useamman soittopyynnnön eri puhelinpalveluihin.

Eksoten takaisinsoittopalvelu on tarkoitettu ensijaisesti ei-kiireellisten soittopyyntöjen jättämiseen. Kiireellisissä tapauksissa (esimerkiksi päivystysajan tarve, ajan peruminen samalta päivältä) soita keskitettyyn ajanvaraukseen. ​​

​Soittopyynnön jättäneelle asiakkaalle soitamme takaisin kaksi kertaa.
  • Soittopyynnön voit jättää klo 13.30 asti. Soittaessasi klo 13.30 jälkeen voit jäädä puhelinlinjalle jonottamaan.
  • Eksoten puhelinpalveluun 05 352 6000 voit jättää soittopyynnön klo 14.30 asti.
  • Päivystysapu 116 117 -puhelinpalveluun voit jättää soittopyynnön klo 820. 

​​​

Ohje soittopyynnön jättämiseen


Kun soitat ajanvaraus-/palvelunumeroon tai hoitoarvioon, kuuntele vastaajaviestin ohjeet loppuun saakka.

  • ​Puhelinvastaajaviestissä kysytään, haluatko jatk​a​a jonotusta vai jättää soittopyynnön.
  • Jos haluat jättää soittopyynnön, valitse numero 1. Kuulet ilmoituksen "Soittopyyntösi on vastaanotettu". Järjestelmä poimii numerosi automaattisesti.
  • Sinulle soitetaan takaisin mahdollisimman pian saman päivän aikana. Jos takaisinsoitto menee puhelinvastaajaan, puhelinhoitaja jättää viestin vastaajaasi.
  • Jos puhelinnumerosi on salainen, et voi jättää soittopyyntöä.
Eksoten puhelinpalveluun soittaminen ja jonottaminen on maksullista. Hinta riippuu soittajan puhelinliittymästä. Matkapuhelimesta maksu on keskimäärin 7–10 snt/min.
​ 

Ongelmia soittopyynnön jättämisessä?

  • Voit jättää soittopyynnön, kun puhelinnauhalla pyydetään valitsemaan numero 1.
  • Osassa näppäinpuhelimista näyttö menee lepotilaan ennen numeron valitsemista. Kun valitset numeron 1, se ainoastaan herättää puhelimen näytön ja soittopyyntö ei rekisteröidy. Tällaisessa tilanteessa numeronäppäintä 1 pitää painaa heti uudelleen, jolloin soittopyyntö rekisteröityy. Puhelinvastaaja ilmoittaa, kun soittopyyntö on vastaanotettu.
  • Jos olet huomannut ongelmia soittopyynnön jättämisessä näppäinpuhelimella, voit muuttaa oman puhelimesi asetuksista näytön taustavalon viivettä pidemmäksi. Siten näyttö ei ehdi mennä lepotilaan ennen numerovalintaa. 
  • Salaisesta, piilotetusta numerosta ei voi jättää soittopyyntöä.
  • Soittopyynnön voi jättää vain yhteen Eksoten palvelunumeroon kerrallaan.


Soittopyyntö netissä

 
Voit jättää soittopyynnön myös Eksoten verkkosivuilla. Nettisoittopyynnössä voit itse valita ajankohdan, jolloin toivot ammattilaisen ottavan yhteyttä sinuun puhelimitse.
Jätä soittopyyntö​ neti​ssä​ ​​



Share