Takaisinsoittopalvelu


Voit jättää vain yhden soittopyynnön kerrallaan


Voit jättää vain yhden soittopyynnön kerrallaan Eksoten puhelinpalveluihin. Jos olet jättänyt soittopyynnön terveys- tai hyvinvointiasemalle, et voi jättää soittopyyntöä esim. laboratoríon ajanvaraukseen, ennen kuin sinulle on soitettu takaisin terveys- tai hyvinvointiasemalta.

Soittopyynnön jättäneelle asiakkaalle soitamme takaisin kaksi kertaa. Soittopyynnön jättömahdollisuus loppuu klo 13.30. Soittaessasi klo 13.30 jälkeen voit jäädä puhelinlinjalle jonottamaan.

Palvelu on tarkoitettu ensijaisesti ei-kiireellisten soittopyyntöjen jättämiseen. Mikäli tarvitset päivystysajan vielä samalle päivälle tai perua hammashoitoaikasi kuluvalta päivältä, soita keskitettyyn ajanvaraukseen. ​​

​​
Ohje soittopyynnön jättämiseen


Kun soitat ajanvaraus- tai palvelunumeroon tai hoitoarvioon, kuuntele vastaajaviestin ohjeet loppuun saakka.

  • ​Puhelinvastaajaviestissä kysytään, haluatko jatk​a​a jonotusta vai jättää soittopyynnön.
  • Jos haluat jättää soittopyynnön, valitse numero 1. Kuulet ilmoituksen "Soittopyyntösi on vastaanotettu". Järjestelmä poimii numerosi automaattisesti.
  • Takaisinsoitto soitetaan mahdollisimman pian saman päivän aikana. Sinulle soitetaan takaisin kaksi kertaa. Jos takaisinsoitto menee puhelinvastaajaan, puhelinhoitaja jättää viestin vastaajaasi.
  • Jos puhelinnumerosi on salainen, voit jatkaa jonottamista.
Eksoten puhelinpalveluun soittaminen ja jonottaminen on maksullista. Hinta riippuu soittajan puhelinliittymästä. Matkapuhelimesta maksu on keskimäärin 7–10 snt/min.​ 

Ongelmia soittopyynnön jättämisessä puhelimella?​


  • Voit jättää soittopyynnön, kun puhelinnauhalla pyydetään valitsemaan numero 1.
  • Osassa näppäinpuhelimista näyttö menee lepotilaan ennen numeron valitsemista. Kun valitset numeron 1, se ainoastaan herättää puhelimen näytön ja soittopyyntö ei rekisteröidy. Tällaisessa tilanteessa 1-näppäintä pitää painaa heti uudelleen, jolloin soittopyyntö rekisteröityy. Puhelinvastaaja ilmoittaa, kun soittopyyntö on vastaanotettu.
  • Jos olet huomannut ongelmia soittopyynnön jättämisessä näppäinpuhelimella, voit muuttaa oman puhelimesi asetuksista näytön taustavalon viivettä pidemmäksi. Siten näyttö ei ehdi mennä lepotilaan ennen numerovalintaa. 
  • Salaisesta, piilotetusta numerosta ei voi jättää soittopyyntöä.
  • Soittopyynnön voi jättää vain yhteen Eksoten palvelunumeroon kerrallaan. ​


Soittopyyntö netissä

 
Voit jättää soittopyynnön myös netin kautta. Nettisoittopyynnössä takaisinsoitto tapahtuu valitsemasi ajankohdan mukaan.
Jätä soittopyyntö​ neti​ssä​